کیفیت را می توان ارزان خرید

ما در این فروشگاه محصولات شرکت ماکان را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان و سازندگان گرامی قرار می دهیم.

تاریخچه

کارخانه شیرآلات بهداشــتی ماکان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی است.محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردها ایران می باشد.

کیفیت محصولات

به جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد مورد آنالیز قرار می گیرند. كليه كارتريج های شیرآلات ماکان از كشور اسپانيا تهیه و استفاده می شوند.
شیرآلات ماکان، از سال 1380 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزییات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. این نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شیرآلات ماکان را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.بیشتر
چون جزییات مهم‌ است.

دقت در جزییات یعنی تکامل زیبایی، یعنی مهندسی و تناسب در طراحی و دوام بالا. اما دقت و نگاه دقیق به تمام جزییات تنها گام اول است. در هزاره‌ی سوم که سرعت رشد و تحول فناوری در کنار مصرف بهینه‌ی آب بیش از پیش برجسته شده است، شیرآلات ماکان با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی به‌روز، کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزییات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته با برندهای مطرح جهانی برابری کند.