شیرآلات ماکان با هدف گسترش خدمات خود به سایر نواحی کشور عزیزمان، توجه خود را علاوه بر استان تهران به سایر نواحی ایران نیز معطوف کرده است. ما این افتخار را داریم تا فراتر از محدوده جغرافیایی در راستای فراهم آوردن تجربه خرید مطمئن در کنار شما باشیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بله، جهت ثبت سفارش آنلاین،از لیست محصولات داخل سایت مدل خود را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از تکمیل کردن سفارش کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فروشگاه شیرآلات ماکان با هدف تسهیل فرایند خرید مشتریان، همواره دست­یابی به منابع تأمین دست اول را در دستور خود قرار داده است بنابراین، فرایند ارجاع کالای مرجوعی مطابق با شرایط و دستورالعمل شرکت تولید کننده یا وارد کننده خواهد بود. بسته به سیاست­های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت­ ها، فرایند ارجاع متفاوت است. با توجه به این که برخی از شرکت ها تحت هیچ شرایطی کالای مرجوعی را نمی پذیرند، لازم است قبل از تایید پیش فاکتور، آن را به دقت بررسی کنید و در صورت نیاز با کارشناسان ما مشورت نمایید.

برای تجربه یک خرید مطمئن باید از تأمین کنندگانی خرید کنید که دارای اعتبار و سابقه مناسب در زمینه تأمین اقلام مورد نیاز شما هستند. شناسایی منابع تأمین معتبر، چه در تجارت خارجی و چه در تجارت داخلی، از مهم ترین گام های یک خرید مطمئن است. علاوه بر این، تضمین اصالت کالا، کم ترین خدمتی است که یک تأمین کننده معتبر می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.

ما در فروشگاهمان، با تضمین اصالت کالا، تجربه یک خرید مطمئن با مناسب ترین قیمت را به مشتریان­­مان ارائه می نماییم؛ زیرا اولویت ما رضایت مشتریان و ایجاد یک رابطه برد-برد و طولانی مدت با آنان است. کارشناسان ما با افتخار آماده رفع هر گونه ابهام در رابطه با اصالت محصولات هستند.
همچنین که استاندارد ملی ایران درجه شده روی شیرآلات و جعبه شیرالات نشانه اصالت و کیفیت درجه یک شیرآلات ما می باشد.

خیر، استفاده از مواد اسیدی یا بازی آبکاری کروم روی شیرالات را از بین میبرد

بله ، ولی امکان دارد هزینه انجام این کار زیاد باشد.

بله ، در حال حاضر شرکت ما کلیه قطعات محصولات خود رو به صورت یدکی هم در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

برای استفاده از گارانتی باید برگه مهره و تاریخ خورده داخل جعبه را برش داده و نگه دارید و در زمان گارانتی به همراه خود داشته باشید.

هزینه پست و یا پیک تا آدرس گارانتی به عهده مشتری می باشد.

در طول مدت گارانتی هرگونه نقص فنی کالا ، چنانچه ناشی از استفاده نامناسب و یا نصب ناصحیح نباشد توسط شرکت با تامین قطعه رایگان برطرف می شود .
مدت زمان گارانتی ۵ ساله است و از تاریخ روی کارت گارانتی که موقع خرید دریافت میکنید شروع می شود.
هزینه ایاب و ذهاب تا آدرس گارانتی به عهده خریدار می باشد .
کارت گارانتی بدون مهر و تاریخ اعتبار ندارد.
هرگونه خسارت ناشی از ضربه شکستکی بعد از نصب ، حمل و نقل نادرست ، نامناسب بودن محل نصب، بلایای طبیعی ، آتش سوزی ، مواد شوینده نامناسب و اسیدی ، خط و خش به هیچ وجه مشمول ضمانت نامه نخواهد شد .
علم دوش حمام و شلنگ توالت شامل گارانتی نمی باشد.
این ضمانت نامه صرفا موارد فنی دستگاه را تحت پوشش قرار می دهد